Met VW bus en fiets - Reisverslag uit Swalmen, Nederland van Joke Blom - WaarBenJij.nu Met VW bus en fiets - Reisverslag uit Swalmen, Nederland van Joke Blom - WaarBenJij.nu

Met VW bus en fiets

Door: Joke Blom

Blijf op de hoogte en volg Joke

29 Augustus 2020 | Nederland, Swalmen

Vanochtend tussen de plensbuien door wat noodzakelijke spullen de camper ingedragen en de fiets achterop gebonden voor mijn eerste zelfstandige campertocht. Het reisdoel is beperkt: Limburg en de duur ook: slechts 2.5 week. Testtripje.
Op weg naar Limburg denk ik aan zijknatte fietsschoenen, een druipende helm, een beregende bril en krijg een virtueel verzopen-katgevoel. Met zwiepende ruitenwissers, over ondergelopen wegen en radio4 ter verpozing prijs ik het waterdichte busje. En o wonder, voorbij Eindhoven klaart het op en bij Roermond is het de hele dag mooi weer geweest verzekeren de medecampinggasten. Op de camping gaat alles soepel, geen boekje nodig gehad om te leren hoe het moet. Mijn slaapkamer ingericht, de elektra aangesloten, de luifel uit en in het zonnetje op een stoel aan een tafel aan de thee. Wat een luxe!
Morgen op de fiets naar Roermond.

• 29 Augustus 2020 - 22:17

Evelien En Foeke :

Goed om te lezen dat het daar mooi weer is! Wij komen morgen ook jouw kant op, gaan kamperen in Maasbree. Blijf je in de buurt van Roermond?

• 30 Augustus 2020 - 09:39

Peter:

Leuk, een blog. Swalmen vond ik een mooie plek om Limbrug te bekijken. Geniet ervan!

• 06 September 2020 - 10:22

Jitske & Arne:

Zeiknatte fietsschoenen worden altijd weer droog...